شما چگونه فردی هستید؟
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,

 عدد تقدير خود را بشناسيم 

 

 

 

 
آيا تا به حال شنيده ايد که مي گويند عدد تقدير فلاني مثلا 5 است يا .... و آيا تا به حال درصدد اين برآمده ايد که عدد تقدير خودتان را داشته باشيد و خودتان آن را به دست آوريد؟ اگر دوست داريد عدد تقدير خود را به دست آوريد مراحل زير را به دقت عمل کنيد و در آخر تفسير عدد تقدير خود را بخوانيد. ابتدا به ترتيب عدد سال و ماه و روز تولد و غيره خود را به صورت گفته شده محاسبه نموده و سپس تفسير آن را در قسمت تفسير عدد تقدير بخوانيد. 
عدد سال   
در مبحث عددشناسي فقط با اعداد يک رقمي 1 تا 9 و اعداد دو رقمي 11 ،22 و گاهي 33،44 و مشابه آن سر و کار داريم. اين اعداد را «اعداد رهبر» مي نامند. براي تبديل هر عدد ديگر به اين اعداد، ابتدا ارقام آن عدد را با هم جمع مي کنيم. براي مثال، اگر متولد سال 1996 باشيد ارقام اين عدد را بايد با هم جمع کنيد. اگر حاصل جمع آنها يکي از اعداد 1 تا 9 يا 11،22،33و... نشد بايد دوباره ارقام عدد حاصل را با هم جمع کنيد تا بالاخره به يکي از اعداد يک رقمي 1 تا 9 يا دو رقمي 11،22،33، برسيد. 
در مثالي که ذکر شد همانطور که ملاحظه مي شود حاصل جمع برابر است با: 1+9+9+6=25 پس بايد ارقام 2 و 5 را با هم جمع کنيم: 2+5=7 بنابراين عدد سال تولد شما 7 است. يا اگر درسال 1993 به دنيا آمده باشيد آنگاه داريم: 1+9+9+3=22 همانطور که ملاحظه مي کنيد حاصل آن عدد 22 مي شود و چون اين عدد جز» اعداد رهبر است ديگر نيازي به ادامه عمليات نيست و عدد سال تولد شما همين عدد 22 است. 
عدد ماه   
هر ماه داراي يک عدد مي باشد که در زير آمده است.
ژانويه: 1 ، فوريه: 2 ، مارس: 3 ، آوريل: 4 ، مه: 5 ، ژوئن:  6 ، ژولاي: 7 ، آگوست: 8 ، سپتامبر: 9 ، اکتبر: 10 ، نوامبر: 11 و دسامبر: 12
بنابراين اگر شخصي در ماه اکتبر به دنيا آمده باشد عدد ماه تولد او عبارت است از: (   1  = 01  =  10=  اکتبر) يعني عدد ماه تولد او 1 است.
اگر در ماه نوامبر به دنيا آمده باشد: (    2  =  1+1  = 11= نوامبر) يعني عدد ماه تولد او 2 است. 
عدد روز
براي به دست آوردن عدد روز تولدتان کافي است اعداد دو رقمي (به جز 11 و 22) را با هم جمع کنيد تا به يکي از اعداد 1 تا 9 يا 11 يا 22 برسيد. مثلا اگر کسي در روز 21 يکي از ماه هاي سال به دنيا آمده باشد عدد روز تولد او عبارت است از: 3=1+2=21، يا اگر در روز 18 يکي از ماه هاي سال به دنيا آمده باشد، داريم: 9=8+1=18 يعني عدد روز تولد او 9 است. يا اگر در روز نوزدهم به دنيا آمده باشد:1=0+1=10=9+1=19يعني روز تولد او 1 است. ولي اگر در روز 11 يا 22 يکي از ماه هاي سال به دنيا آمده باشد همان عدد، عدد روز تولد اوست. 
عدد سرنوشت
بعد از آنکه عدد سال تولد، عدد ماه تولد، و عدد روز تولد خود را به دست آورديد بايد اين سه عدد را با هم جمع کنيد تا به يکي از اعداد 1 تا 9 يا عدد 11 يا 22 برسيد. مثلا اگر در روز 31 ماه دسامبر سال 1955 به دنيا آمده باشيد عدد سرنوشت شما به اين صورت به دست مي آيد:  عدد سال تولد=6=4+2=24=5+9+9+1 =1995
عدد ماه تولد=3=2+1=12
عدد روز تولد=  4=1+3=31
عدد سرنوشت= عدد سال تولد+ عدد ماه تولد+ عدد روز تولد=4=3+1=13=4+3+6
بنابراين عدد سرنوشت شما 4 است. 
عدد خورشيدي  
در اين مرحله، براي به دست آوردن عدد علامت خورشيدي خود، بايد در به پاراگراف زير توجه کنيد. (مثلا اگر کسي در ماه آذر به دنيا آمده باشد عدد علامت خورشيدي او 9 است.)
حمل (متولد فروردين): 1 ، ثور (متولد ارديبهشت): 2 ، جوزا (متولد خرداد): 3 ، سرطان (متولد تير): 4 ، اسد (متولد مرداد): 5 ، سنبل (متولد شهريور): 6 ، ميزان (متولد مهر): 7 ، عقرب (متولد آبان): 8 ، قوس (متولد آذر): 9 ، جدي (متولد دي): 10 ، دلو (متولد بهمن): 11 و حوت: (متولد اسفند) 12
عدد تقدير
براي به دست آوردن عدد تقدير، بايد عدد سرنوشت را با عدد علامت خورشيدي جمع کنيم تا به يکي از اعداد 1 تا 9 يا 11 يا 22 برسيم. مثلا اگر عدد سرنوشت کسي 4 و عدد علامت خورشيدي او 9 باشد، آنگاه داريم: 4=3+1=13=4+9 يعني عدد تقدير او 4 است.
تفسير عدد تقدير
پس از محاسبه عدد تقدير خود آن عدد حتما يکي از اعداد زير است پس خود را بشناسيد:
- عدد1) خود ساخته، شما فردي متکي به نفس، مستقل، مبتکر، مخترع، فردگرا، شايسته و رهبر هستيد. 
- عدد 2) مطيع و گوش به فرمان، شما فردي متواضع و فروتن، آماده براي خدمت به ديگران، علاقمند به کار دسته جمعي، مهربان و با محبت، يک همکار خوب، سياستمدار، مصلح، صبور و شکيبا، شنوا و حساس نسبت به ديگران هستيد.
- عدد 3) برون گرا، شما فردي هستيد که به راحتي افکار و احساسات دروني خود را ابراز مي کنيد.همچنين فردي خلاق، هنرمند، زيبا هستيد. کسي که از استعدادهاي خود براي فايده رساندن به همه استفاده مي کند. فردي شوخ طبع و دوستي خوب. 
- عدد 4) منضبط، شماهرکاري که لازم و ضروري مي دانيد انجام مي دهيد.همچنين فردي وظيفه شناس، سخت کوش، خدمتگزار به ديگران، خويشتندار، خود کنترل، با کفايت و با لياقت، سازمان دهنده، سازنده، بنيانگذار و دقيق و موشکاف هستيد. 
- عدد 5) آزاد منش، شما فردي مخالف سلطه و قيد و بند هستيد. کسي که خود را با تغييرات سازگار مي کند و مي داند چگونه با موقعيت هاي غيرمنتظره مواجه شود. عاشق ايده هاي جديد، مکتشف، ماجراجو و اهل سفر، تيزبين، کسي که به خوبي يادگرفته که به آزادي ديگران احترام بگذارد. 
- عدد 6) سازمانگر و هماهنگ کننده، شماکسي هستيد که در هر موقعيتي مي داند  چگونه افراد را با هم هماهنگ کند. مسئول، وظيفه شناس، وکسي که به خوبي خود را با ديگران هماهنگ مي کند و از عهده مسئوليت ها به خوبي برمي آيد. کسي که ارزش خانه و خانواده، کمک و حمايت ديگران را مي داند. فردي که به خوبي مي داند چه موقع بايد به کمک ديگران بشتابد و چه موقع بايد اجازه بدهد که ديگران خودشان به بهبود وضع خويش بپردازند. 
- عدد 7) درون گرا، شما کسي هستيد که عقل و منطق و بصيرت را در درون خود يافته است و مي داند چگونه بينديشد، تحليل کند، مطالعه کند، بخواند، به مراقبت بپردازد، از بيرون به مسائل بنگرد، در جستجوي حقيقت باشد، اکثر اوقات را به تنهائي بگذراند و ياد گرفته که از تنهائي نترسد. 
- عدد 8) محکم و پرقدرت،شما شخص قدرتمندي هستيد که از قدرت خود به خوبي مي توانيد در راه کسب برتري هاي مادي بهره بگيريد، کسي که ياد گرفته چگونه از قوانين معنوي براي رسيدن به موفقيت مادي استفاده کند. شما مي توانيد بدون طمع ورزي و خودخواهي يا بهره کشي از ديگران به کنترل امور بپردازيد و به موفقيت هاي مادي دست يابيد. 
- عدد 9) ايثارگر و از خود گذشته، شما فردي فداکار و علاقمند به خدمت به ديگران هستيد و همه چيز خود را فداي ديگران مي کنيد. فردي دوست داشتني، دلسوز، بخشنده و با گذشت و داراي قدرت درک بالا هستيد. ياد گرفته ايد که آدم خشک و يک دنده اي نباشيد و تعصبات بيجا را کنار گذاشته ايد و نسبت به آنها بي توجه هستيد. در هرموردي سعي داريد همان چيزي باشيد که ديگران مي خواهند و همواره در تلاش هستيد که دنيا را جاي بهتري براي زندگي بسازيد.
- عدد 11) روشنفکر، فردي هستيد که همواره در جستجوي حقيقت است و از قوه درک شهودي خود استفاده مي کند. آدمي مثبت انديش و خوش بين هستيد که فقط خوبي ها را در ديگران مي بيند، با حقيقت زندگي مي کند و نظرات روشنفکرانه  خود را با ديگران در ميان مي گذارد. به خوبي قادر هستيد از نيروهاي رواني خود بهره بگيريد و به اتکاي الهامات دروني خود جلو مي رويد. فردي دلسوز و مهربان، جسور و بي باک و در عين حال متواضع هستيد.
- عدد 22) مسلط برنفس، خويشتندار، شما نيروهاي عظيم دروني را در خود پيدا کرده ايد و آنها را براي انجام کارهاي بزرگ و فايده رساندن به ديگران به کار مي بريد. شما خودتان را هرگز محدود نمي کنيد و فقط به نيازهاي بشري فکر مي کنيد و اينکه چگونه مي توان از قدرت هاي خود براي انجام کارهاي بزرگ استفاده کرد. شما فردي سازنده و دورانديش هستيد. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: